به گزارش ایرنا رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در این همایش گفت: امروز جریان سلطه ارتباط بین مردم و نظام را هدف گرفته است به طوریکه سخت ترین تلاش ها از سوی جریان سلطه برای ایجاد گسستگی میان آحاد مردم و مسئولان در حال اجراست.
حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جریان سلطه به سرکردگی آمریکا به طرق مختلف سعی در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی داشته و در این راستا به شیوه های مختلف از جمله تجهیز منافقین و ترور مسئولان بلند پایه کشور، کمک به صدام و حمله نظامی به ایران و همچنین فشار های دیپلماتیک و سیاسی منوسل شده است.
وی اظهار داشت: در تمامی این توطئه ها نه تنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب وارد نشد بلکه موجب تقویت آن نیز شده است.
وی با اشاره به ارتباط قوی بین مردم و انقلاب اسلامی به عنوان شاه کلید پیروزی نظام اسلامی در مقابل توطئه های دشمن گفت: پس از فتنه 88 و قراردادن گروهی از مردم در مقابل نظام، دشمن تمام تلاش خود را برای تکرار این اتفاق به گونه های مختلف به کار برد تا با درگیر کردن معیشت مردم آنان را از انقلاب و نظام دلسرد و نا امید کند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها افزود: در این دوره سخت ترین تلاش ها از سوی دشمن برای گسستگی بین حاکمیت و مردم در حال برنامه ریزی و اجراست و هدف آن جز ناامید کردن مردم از ارزش های انقلاب اسلامی نیست.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش که از دوم بهمن ماه آغاز شده است بیش از 300 نفر از ائمه جماعات خوابگاههای دانشگاههای علوم پزشکی کشور حضور دارند.
حجت الاسلام سید محمود طباطبایی افزود: جایگاه مصلحت در حکومت امیرالمومنین علی (ع)، انتقال تجربیات در حوزه تبلیغی و کار ائمه جماعات در دانشگاهها، راهکارهای تقویت مبانی اعتقاد دانشجویان با بهره گیری از فرصت نماز جماعت، بایسته های تبلیغ دانشجویی در امر نماز، مهارت های پاسخگویی به شبهات در مواجهه با نمازگزاران و تاثیر نماز در پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی از مهم ترین محورهای این همایش بود.
همایش مزبور عصر امروز به کار خود پایان داد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.