سردار حسینعلی یوسفعلی زاده شنبه شب در یادواره شهدای ورزشکار تربت حیدریه افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که از خود بپرسیم با وجودی که اسم کوچه ها و خیابانهایمان را به نام شهدا گذاشته ایم، چه میزان در جامعه به سبک و سیره شهیدان رفتار می کنیم.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را به معنای دفاع از ارزشها و قداستها ذکر و بیان کرد: این ارزشها و آرمانها باید برای جوانان، نوجوانان، زنان و مردان بازگو و تشریح شود تا بدانند برای عظمت و اقتدار کنونی کشور هزینه های فراوانی پرداخت شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: از همین روی امروز اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود تنها راه آن ادامه مسیر شهداست که بتوان ضمن تشکیل تمدن نوین اسلامی، زمینه ساز ظهور آخرین ذخیره الهی باشیم.
وی گفت: دشمن در تلاش است تا در فضای حقیقی و مجازی جوانان و نوجوانان را از مسیر انقلاب و نظام منحرف کند لذا می طلبد دلسوزان انقلاب و اسلام همانند دوران دفاع مقدس با حضور در عرصه این نبرد ناجوانمردانه توطئه های دشمن را خنثی کنند.
سردار یوسفعلی زاده افزود: دشمن آرزو دارد در ایران فتنه گری کند، ترور و تروریست پرورش دهد، در نهایت روحیه جهاد و مقاومت را از جوانان و نوجوانان گرفته و آنها را به سمت لودگی بکشاند اما یاد شهیدان، مجاهدان و مدافعان حریم امنیت کشور همچنان زنده و پویا است.
وی ادامه داد: امروز پیروزی مردم منطقه و جبهه مقاومت را می بینیم و همه این موفقیتها مرهون الگوبرداری از انقلاب اسلامی است و به فضل الهی به زودی شاهد فروپاشی نظامهای مزدور و آدمکش خواهیم بود.
نخستین یادواره 32 شهید ورزشکار تربت حیدریه با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، ورزشکاران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه بزرگ ثارالله این شهر برگزار شد. شهرستان تربت حیدریه 680 شهید، دو هزار و 500 جانباز و 141 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.