به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: خارج شدن آمریکا از برجام نوعی تقسیم کار با اروپا بود و کشورهای اروپایی در این قضیه اوضاع را به گونه ای به نفع خود دگرگون کردند که ایران علاوه بر از دست دادن مواضع هسته ای خود به منافع برجام نیز نرسید و آمریکا هم تحریم ها را شدیدتر از قبل اعمال کرد.
وی اظهار داشت: ما در قضیه برجام قدرت و مواضع هسته ای خود را به قیمت ارزان از دست دادیم و آنها تاسیسات هسته ای ما را با سیمان پر کردند و سر ما کلاه گذاشتند اما آنچه دردناک است توجیه این کلاه برداری توسط برخی مسئولان است.
وی گفت: همانهایی که دیروز در روزنامه های خود نوشتند 2 روز دیگر همه تحریم ها رفع می شود حالا حرفهای خود را قبول ندارند و می گویند ما با هدف رفع تحریم اقتصادی مذاکره نکردیم بلکه بحث امنیتی مطرح بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: آمریکا سی سال است ما را به جنگ تهدید می کند اما به برکت وجود رهبر و ولی فقیه آگاه و مدبر و بسیجی های جان بر کف، جرات حمله به ایران را ندارد، اگر آمریکا می توانست با جنگ کار ایران را تمام کند، یک روز نیز صبر نمی کرد.
وی اظهار داشت: قرار بود بعد از برجام تحریم ها رفع شود و مردم احساس راحتی کنند اما اکنون که اینچنین نشد و قیمت ها و نرخ دلار چندین برابر افزایش یافت لااقل بیایید با مردم صادق باشید و بگویید راهی که رفتیم اشتباه بود و منجر به این نتایج شد و برگردید به تکیه بر اقتصاد مقاومتی، راهی که رهبر معظم انقلاب پنج سال است آن را به عنوان تنها راه علاج مشکلات اقتصادی توصیه می کنند و شما به آن توجهی ندارید.
وی گفت: هم اکنون در کشور 2 دیدگاه وجود دارد یک دیدگاه که مد نظر ولی فقیه نیز هست، انقلابی بودن، انقلابی ماندن، جهادی خدمت کردن و استکبار ستیزی است و در مقابل، دیدگاه لیبرال اسلامی است که می گوید ما مسلمان هستیم اما می خواهیم همانند مردم دیگر کشورها آزاد زندگی کنیم و با کدخدا بسازیم و بی حجابی و سایر منکرات نیز آزاد باشد تا هر کس میل دارد به آن عمل کند.
آیت الله علم الهدی افزود: مردم ایران شیعه حضرت علی (ع) و محبان اهل بیت (ع) و فاطمه زهرا (س) هستند و تا پای جان همانند فاطمه زهرا (س) به پای ارزشهای اسلامی و معنوی می ایستند و فریب استکبار جهانی و ایادی آنها را نمی خورند.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.