معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری 167 دوره آموزشی از ابتدای امسال برای واحدهای صنعتی و تولیدی خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید علیخواه اظهار کرد: آموزش نقش مهم و راهبردی در توسعه و پیشرفت فعالیت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی دارد و به همین جهت با نیازسنجی‌هایی که صورت پذیرفته آموزش‌های مختلف بصورت مستمر برای صنعتگران انجام می‌شود.

وی افزود: در سه ماهه سوم امسال 65 دوره آموزشی برای یک‌هزار و 654 نفر به میزان 17 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده که رقم 9 ماهه اول امسال را به تعداد 167 دوره آموزشی برای 4 هزار و  927 نفر به میزان  49هزار و 517 نفر ساعت مجموع آموزش در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌رساند.

علیخواه ادامه داد: هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان واحدهای صنعتی و آشنایی با مقررات داخلی و بین‌المللی است که توسط این دوره‌ها و مشاوران صنعتی آموزش داده می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جزو سیاست‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی بوده تا صنعتگران با استفاده از این دوره‌ها سطح توانمندی خود را افزایش داده و از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرند.

وی در پایان گفت: این دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقا مهارت شاغلان واحدهای صنعتی، توسعه بازار موضوعات مدیریتی، منابع انسانی، HSEE و کارآفرینی برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.