نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در خصوص این دیدار گفت: استاندار جدید خراسان رضوی در دیدار با مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی صراحتا اظهار داشت 'سیاست را می فهمم اما ازسیاسی کاری پرهیز می کنم.'
علی سبحانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست، نمایندگان مردم خراسان رضوی نقطه نظرات خود را در خصوص استان مطرح کردند و رزم حسینی نیز بر توسعه استان با تاکید بر مساله آب، توسعه زیرساختهای حمل ونقل و بهبود حاشیه نشینی تاکید کرد.
وی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی همچنین به سوابق مدیریتی خود در استان کرمان اشاره و مواردی از موفقیتهایش را در بحث توسعه آن استان ذکر کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص مساله آب نیز رزم حسینی بر انتقال آب دریای عمان به خراسان رضوی تاکید کرد.

* ولایت و توسعه
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: ولایت و توسعه شعار علیرضا رزم حسینی استاندار جدید خراسان رضوی است.
حمید بنایی افزود: نشست با مجمع نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به درخواست رزم حسینی از ساعت شش و 45 دقیقه تا هشت صبح امروز 15 دی ماه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست نمایندگان خراسان رضوی و استاندار جدید دیدگاهها و نظرات خود را مطرح کردند و با توجه به رویکرد توسعه ای رزم حسینی امید است بتوان از ظرفیتهای خراسان رضوی استفاده کرد و این انتخاب موجب یک صدایی استان راستای نیل به توسعه، اشتغال و رفع بیکاری، مشکل راهها، بهداشت و درمان و دانشگاهها شود.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید خراسان رضوی بر هماهنگی و همراهی سه ضلع دولت، مجلس و ظرفیتهای استان با نظارت امامان جمعه نیز تاکید کرد تا بتوان برای خراسان رضوی منشا اثر و خیر بود.
وی افزود: همچنین با درخواست رزم حسینی نشستی با رئیس مجلس شورای اسلامی ترتیب داده شد که طی آن استاندار خراسان رضوی ظرفیتهای استان را برای علی لاریجانی تشریح کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر همگرایی بین مجلس و دولت در خراسان رضوی برای حل مشکلات تاکید کرد تا توسعه عدالت محور تحقق یابد.

* محرومیت زدایی ومتوازن سازی
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص این دیدار گفت: دیدگاه محوری محرومیت زدایی و متوازن سازی در خراسان رضوی نقطه قوت کار رزم حسینی استاندار جدید این استان خواهد بود.
سید امیرحسین قاضی‌ زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ریزی برای دیدار با مجمع نمایندگان خراسان رضوی پیش از ورود به استان و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاههای نمایندگان توسط استاندار جدید خراسان رضوی شایسته تقدیر است.
وی ادامه داد: امید می رود در پرتو هماهنگی و همکاری مسئولان استان شاهد تغییرات در رشد و توسعه خراسان رضوی و نیز حل مشکلات در زمینه های مختلف باشیم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در خراسان رضوی از نظر رزم حسینی با حضور و مشارکت دو بخش مهم همراهی نمایندگان و استاندار با یکدیگر امکانپذیر است. استاندار جدید بر توجه به نظرات و دیدگاههای نمایندگان و نیز همراهی آنان تاکید دارد و موفقیت در امور توسعه ای را با همراهی نمایندگان ممکن می بیند.
وی افزود: هدف اعلام شده از سوی رزم حسینی محرومیت زدایی و متوازن سازی استان است و ذکر نمونه های اجرایی از برنامه های مشابهی که در استان کرمان توسط وی انجام شده مورد خرسندی و رضایتمندی اعضای مجمع نمایندگان خراسان رضوی قرار گرفت.
قاضی زاده گفت: مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تمام قوا استاندار خراسان رضوی را در نیل به اهداف مورد پیگیری همراهی می کند.
وی افزود: بر اساس سخنان استاندار جدید خراسان رضوی، وی 90 درصد وقت خود را در زمینه توسعه و عمران خواهد گذاشت و از درگیری در مسائل سیاسی و وقتگیر پرهیز می کند لذا امید داریم تا اهداف و چشم انداز مد نظر در برنامه های استاندار جدید به خوبی و به کمال محقق شود.
3221/1922/1858/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.