محسن صالحی نیا چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، نوسازی صنایع و طرحهای دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: واحدهای تولیدی در این سه محور بر مبنای ظرفیت ها با ثبت درخواست در سامانه بهین یاب و تایید در کارگروه تسهیل مراکز استانها به بانک ها معرفی می شوند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی ایران گفت: همچنین حدود هزار میلیارد تومان یارانه با کارمزد اندک اختصاص یافته که بخشی از آن به یارانه سود تسهیلات، کلنیک های کسب و کار مراکز فناوری و طرح های پژوهش محور تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: از 42 هزار واحد صنعتی شهرک های صنعتی کشور حدود 15 درصد راکد و نیمه فعال و دیگر واحدها با ظرفیت بیش از 50 درصد فعالیت دارند.
فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به رشد صنعت در این شهرستان گفت: تعهد اشتغال این شهرستان در سالجاری چهار هزار و 456 فرصت شغلی در سالجاری بود که تاکنون 103 درصد این تعهد محقق شده است.
احمد برادران افزود: تمام امکانات زیر ساختی در شهرک های صنعتی سبزوار فراهم شده و در بخش تسهیلات سرمایه در گردش و رونق واحدهای تولیدی شهرستان محدودیتی وجود ندارد.
وی ادامه داد: در هشت ماه امسال 84 فقره جواز تاسیس صنعتی و پروانه بهره‌ برداری در این شهرستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه 2 برابر افزایش داشته است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب به تکامل و بلوغ رسیده است.
حسین مقصودی افزود: دشمن با جنگ روانی و رسانه ای در پی ناامیدی مردم است که این توطئه با درایت مدیران کشور، کارجهادی و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی خنثی می شود.
وی اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم ناحیه صنعتی شهرستان داورزن فعال شده و همچنین ایجاد نواحی صنعتی در 2 بخش روداب و ششتمد سبزوار با شناسایی زمین، جانمایی و دریافت استعلام های لازم در مرحله آغاز عملیات احرایی قرار گرفته است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.