محمد مهدی نژاد نوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور توسعه همکاری های راهبردی میان دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی در چارچوب تفاهم نامه یاد شده، نظام نامه اجرایی همکاری مبنی بر حمایت ‌از رساله ‌های دکتری بین مسئولان دانشگاه امام رضا (ع) و دانشگاه فردوسی به امضا رسید.
وی اظهار داشت: گام نخست در اجرای این تفاهم نامه، حمایت از 20 پایان نامه دکتری دانشجویان دانشگاه فردوسی در سال جاری است که این نوع حمایت در راستای رفع نیازهای جامعه در قالب پروژه های سازمان های تابعه آستان قدس رضوی خواهد بود.
وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه استفاده از پایان ‌نامه‌ های دانشجویی در رفع نیازمندی‌ های جامعه گفت: آستان قدس رضوی برای تحقق این مهم، به میدان آمده است تا از ظرفیت‌ های علمی دانشگاه فردوسی بهره ‌مند شود.
مهدی نژاد در تشریح نحوه حمایت های مالی از پایان نامه های مقطع دکتری دانشجویان افزود: سازمان های تابعه آستان قدس مشکلات خود را که نیاز به همراهی دانشگاه دارد، در قالب پروژه هایی به دانشگاه فردوسی اعلام و طبق آن برای پایان نامه های دکتری دانشجویان موضوع مشخص می شود.
وی اظهار داشت: یک نفر به عنوان نماینده آستان قدس رضوی در کادر هادی مرتبط با بررسی پایان نامه های دکتری در دانشگاه فردوسی مشهد حضور می یابد و در ابتدا 25 درصد از حمایت مالی آستان قدس رضوی از پایان نامه به صورت پیش پرداخت به دانشجو تعلق می گیرد.
وی گفت: نماینده آستان قدس رضوی در همه فرآیندهای بررسی پایان نامه در کادر هادی مرتبط با آن شرکت می کند و در صورت تایید نهایی پایان نامه و قابلیت بهره برداری از آن در پروژه های آستان قدس رضوی، باقی حمایت مالی به دانشجو پرداخت می شود.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.