به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان در بازرسی از 2 فروشگاه گوشی تلفن همراه در مشهد 209 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت قاچاق به ارزش 285 میلیون ریال کشف و 2 متهم را در این ارتباط دستگیر کردند.

* متلاشی شدن باند سرقت طلا و اسکناس
براساس گزارش دیگری از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، پنج عضو باند حرفه ای سرقت از منازل مسکونی و مغازه های تجاری در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ بیات مختاری اظهار داشت: این متهمان در کرمانشاه نیز مرتکب سرقت شده و به مشهد گریخته بودند.
وی ادامه داد: با دستگیری متهمان یاد شده اقلام سرقتی شامل طلا، اسکناس، برنج و حبوبات به ارزش چهار میلیارد ریال از آنان کشف شد.
وی گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

* دستگیری رمالان تلگرامی در مشهد
به گزارش دیگری از این پایگاه، سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی نیز از شناسایی و دستگیری مرد رمال که با همدستی یک زن در شبکه‌ اجتماعی تلگرام با ترفند‌های دعانویسی، فالگیری و رمالی اقدام به کلاهبرداری می‌ کرد، خبر داد.
سرهنگ ایرج شریفی افزود: در ادامه رسیدگی به این موضوع با اقدامات فنی ‌و اطلاعاتی در کانال مورد نظر، گرداننده کانال نیز شناسایی و دستگیر شد.
وی اظهار داشت: متهم به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعدادی کتاب دعا، فال و وسایل رمالی کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از شهروندان خواست با توجه به فعالیت وسیع این فرد در فضای مجازی، در صورت هرگونه شکایت در ساعات اداری با شماره تلفن 05121825415 تماس حاصل نمایند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.