به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری گفت : در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در عرضه و فروش تلفن های همراه قاچاق در سطح استان تهران ، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران اداره مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ، متهم توسط مأموران انتظامی شناسایی شد و زمانی که قصد فروش گوشی های تلفن همراه در یکی از مغازه های شهرستان ورامین را داشت دستگیر شد.
وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی متهم ، 47 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف کردند.
ناظری تصریح کرد: با توجه به نداشتن مدارک گمرگی و اعتراف متهم مبنی بر اینکه گوشی ها را به صورت قاچاق از یکی از استان های غرب کشور خریداری کرده، کلیه کالا به عنوان گوشی های قاچاق به ارزش یک میلیارد و 347 میلیون ریال برابر هماهنگی مقام قضایی تحویل سازمان اموال تملیکی شد.
وی تصریح کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.