به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار'حیدر عباس زاده'، در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان در پی وصول خبری مبنی بر تردد 2 دستگاه کانتینر حامل کالای مظنون به قاچاق با کنترل خودروهای عبوری در محور اهواز _ اندیمشک، 2 دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو را که حامل مقادیر زیادی بار قاچاق بودند متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از بار این دوکامیون مقادیر زیادی لوازم آکواریوم شامل شیشه و فیلتر هوا و چوب آکواریوم به وزن30 تن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.
سردار عباس زاده در ادامه افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کالا و ارز کماکان ادامه دارد.
7164/6002خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.