محمد رضا کلایی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: وزارت کشور بخشنامه هایی در باره جذب نیروی انسانی صادر کرده است که به نفع همکاران شرکتی و کارمعین شهرداری نیست.
وی اظهار داشت: معاون برنامه ریزی شهرداری مشهد در حال گفت و گو با معاونین وزارت کشور است و بر حمایت از همکاران خود در جذب نیروی انسانی پافشاری می کند.
وی در پاسخ به سوالی در باره تغییر معاونین شهرداری در دوره جدید گفت: اولویت تغییر با معرفی معاون مالی می باشد که جای آن خالی است و معاونین دیگر تغییر نمی کنند اما اگر نیروی قوی تری بیابیم که بتواند برنامه عملیاتی میان مدت 1397 – 1400 را محقق سازد، این تغییر صورت می گیرد.
کلایی افزود: حمل و نقل بویژه در بافت مرکزی مشهد مورد اهتمام شهرداری است و امیدوارم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در 6 ماه آینده به نتیجه جدی در این زمینه برسیم.
وی اظهار داشت: بازگشایی بولوار نماز، مساله لاینحل نیست، شورا به عنوان متولی خاص و نماینده حقوق مردم اقدامات خود را انجام می دهد، شهرداری هم طی گفت و گو با ذینفعان (ارتش) مساله را پیگیری می کند.
وی در باره بازگشایی کوهستان پارک مشهد نیز گفت: این پارک نیاز شهر است و کار شهرداری باز کردن قفل هاست لذا در مرحله نخست تملک زمین تا پایان سال و در مرحله دوم بازپیرایی و به روز رسانی کوهستان پارک انجام می گیرد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.