اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از حمیدرضا کریم گزارش داد: این اداره کل در موضوع مبارزه با پدیده احتکار و رسیدگی به تخلفات اقتصادی به وعده هایی که به مردم داده عمل کرده است.
وی افزود: نظر به گزارش بازرسان سازمان صمت و تشکیل پرونده تعزیراتی لوازم یدکی در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های احتکار و اختفا، پس از رسیدگی و اخذ دفاعیات متهم در شعبه مربوطه سرانجام وی محکوم به پرداخت جزای نقدی به میزان 10 درصد ارزش تخلف در حق صندوق دولت و ملزام به فروش کالا به قیمت رسمی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با محتکران و متخلفان اقدامات قاطع و قانونی خویش را در جهت صیانت و دفاع از حقوق شهروندان با توجه به صلاحیتهای خویش وفق قانون بطور ویژه ادامه خواهد داد.

* سرانجام احتکار 15 تن برنج
کریم همچنین گفت: 15 تن برنج احتکار شده که با گزارشی که از سوی نیروی انتظامی و سازمان صمت واصل شده بود پس از رسیدگی و اخذ دفاعیات متهم در شعبه هیأت بدوی تعزیرات شهرستان تربت حیدریه منجر به محکومیت گردید.
وی افزود: نظر به گزارشهای واصله و بررسیها از سوی شعبه هیأت بدوی شهرستان تربت حیدریه مشخص شد متهم پرونده تاکنون هیچگونه اعلام موجودی در خصوص ذخیره سازی کالا جهت ثبت در سامانه انبارها نداشته لذا مستند به مرتبه اول ماده 60 شخص متخلف به عرضه و فروش کل کالاهای احتکار شده و پرداخت معادل 70 درصد قیمت روز کالای احتکاری به میزان 819 میلیون ریال شد.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.