سرهنگ پاسدار علی نیک یاد روز یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج افزود: تشکیل بسیج مردمی در کشورهای غرب آسیا تحت عناوینی چون فاطمیون، زینبیون، انصارالله، حزب الله، حماس، حشدالشعبی، نجبا، بدریون و سایر گروههای مقاومت گواهی بر این مدعاست که امروز در برابر سلطه گری جبهه استکبار ایستاده اند.
وی در ادامه به برنامه های هفته بسیج اشاره و بیان کرد: امسال 240 عنوان برنامه در سه سطح شهرستانی، حوزه ای و پایگاه محوری به مدت یک هفته از سه شنبه 29 آبان تا پنجم آذر ماه در شهرستان تربت حیدریه اجرا می شوند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه تربت حیدریه 'دیدار بسیجیان با امام جمعه، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا ، شرکت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه، جشنهای بزرگ هفته وحدت و گردهمایی حماسی گردانهای بسیج' را از برنامه های هفته بسیج در تربت حیدریه اعلام و بیان کرد: در این چارچوب 235 عنوان برنامه در سطح حوزها و پایگاهها اجرا می شود که 'برپایی اردوهای جهادی، ساخت منازل برای محرومان در روستاها، افتتاح طرحهای اشتغالزایی، ویزیت رایگان بیماران، رزمایش بسیجیان در فضای مجازی، آموزش فقه بازار، تقدیر از فعالان اردوهای جهادی، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و استفاده از کالای ایرانی، یادواره شهدا، نشستهای بصیرتی و دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر' از جمله آنها هستند.
برنامه های امسال گرامیداشت هفته بسیج با شعار محوری 'بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و خدمت با رویکرد اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی' برگزار می شوند.
20 حوزه مقاومت و 10 کانون قشری در چارچوب فعالیتهای بسیج در سطح شهرستان تربت حیدریه دایر است. تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.