به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد محمودوند روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پلدختر به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهارداشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت با رویکرد خدمت رسانی به مردم برگزار می شود.
وی افزود: دیدار پرسنل و بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کارگاه های مختلف آسیب های اجتماعی و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه بخشی از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی شامل ساخت مسکن برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و واحدهای خرد و خانگی، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، خدمت رسانی گروه های جهادی و اعزام بسیجیان به مناطق محروم از دیگر برنامه های این هفته است.
سرهنگ محمودوند اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدای بسیج، نشست های روشنگری با موضوع بسیج و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از نخبگان بسیجی در حوزه های مختلف به ویژه علمی و ورزشی، برگزاری ایستگاه های فضای مجازی با موضوع آسیب شناسی و بیان مشکلات این فضا، ارائه میزخدمت در مساجد و ادارات و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قبل از خطبه ها از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خواهد بود.
از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه در تقویم رسمی کشوربه عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
7273/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.