به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله فتحی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد در مسجد دارالاحسان بوکان افزود: انقلاب امام خمینی (ره)، انقلاب بی نظیر در تاریخ معاصر و تاریخ بشریت بود که در راستای همین آرمان شکل گرفت.
وی اضافه کرد: مبارزه با استکبار، ایجاد استقلال، خودکفایی به معنای کامل، ایجاد وحدت و همبستگی در بین مردم، توجه به ملت های مظلوم و عزت بخشیدن به اسلام از جمله اهداف بزرگی بود که امام راحل با همه توان سعی داشت به آنها برسد.
وی گفت: بیداری اسلامی در کشورهای عربی و ملت های آزادی خواه نیز برخاسته از نهضت بزرگ امام خمینی (ره) بود.
امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل بیان کرد: با اندیشه امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای بار دیگر شئونات اسلامی در جامعه ایران احیا شد.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده با بیان اینکه همه مسئولان باید رفتار و گفتار امام را الگوی خود قرار دهند، ادامه داد: اندیشه و افکار امام موجب شد در کشور های منطقه و ایران تحول عظیمی به وجود آید چون که امام با ادغام دین و سیاست توانست این نوع مدیریت را در جهان نهادینه کند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم فرماندار، مسئولان اجرایی شهرستان، خانواده معظم شهدا وایثارگران، بسیجیان، اصناف و فرهنگیان حضور داشتند.
همچنین نمایشگاه عکس با موضوع زندگی امام از ایام کودکی تا هنگام رحلت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان بر پا شده است.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.