به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: ایادی کفر و استکبار قصد دارند تا با سیاست رعب افکنی، ما را به عقب نشینی وادار کنند ولی بدانند که خداوند متعال پشتیبان این نظام و مردم است و هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.
وی بیان کرد: شب های قدر بهترین فرصت برای تقویت روحیه همدلی و استکبارستیزی است و مردم ایران باید با اتحاد و یکپارچگی از معنویات این شب ها استفاده کنند.
وی ادامه داد: در این شب های گرانقدر به مسلمانان توصیه شده است که با اخلاص هرچه تمام، خود را به خداوند نزدیک تر کنند و به راز و نیاز با خالق هستی بپردازند.
وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: مردم و مسوولان باید با اتحاد در مراسم سالگرد ارتحال شرکت کنند و این مراسم را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنند تا دنیا بداند ما همچنان در مسیر امام راحل و راهنمایی های آن عزیز سفر کرده، ثابت قدم هستیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مردم باید به وصیت نامه امام راحل عمل کنند و در مسیر زندگی خود از آن بهره مند شوند؛ مسوولان نیز موظف هستند زمینه های عمل به این وصیت نامه را در جامعه فراهم کنند.
وی ادامه داد: حوادث تاریخی مهمی چون 15 خرداد که نقطه شروع نهضت انقلاب اسلامی به شمار می رود باید به نسل های آینده منتقل شود و جوانان را با آرمان های اصیل انقلاب آشنا کند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد؛ در آیین نماز جمعه این هفته ارومیه علاوه بر فضای داخلی مصلی، محوطه روباز آن نیز با حضور نمازگزاران پر شده بود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.