حمیدرضا نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در روزهای پایانی ماه صفر و ایام عزاداری شهادت حضرت رسول (ص) ،امام حسن (ع)و امام رضا علیهم السلام و با توجه به گسیل انبوهی از مشتاقان به مشهدالرضا بیش از 45 واحد نانوئی در رینگ اطراف حرم و مسیرهای منتهی به شهر و نیز کمپ های استقرار زائرین بصورت فوق العاده به پخت نان و خدمت رسانی به زائران و مجاورین مشغول خواهند بود.
وی بر لزوم حفظ شئونات و تکریم زائران توسط واحدهای نانوایی نیز تاکید و بیان کرد: تمامی واحدهای پخت نان در این ایام وظیفه دارند با توجه به محدودیتهای ترافیکی نسبت به خرید به موقع آرد مورد نیاز خود اقدام نمایند.
او تامین و حمل به موقع گندم مورد نیاز کارخانجات آرد استان را بخش دیگری از تمهیدات اندیشیده شده در روزهای پایانی ماه صفر در خراسان رضوی و مشهد عنوان و بیان کرد: گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نیز جهت تامین ذخیره آرد مورد نیاز واحد های نانوائی تامین و ارسال گردیده است.
وی با اشاره به محدودیتهای ترافیکی در محدوده حرم رضوی در این ایام نیز افزود : طبق هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های ذیصلاح تامین گندم و آرد و حمل آن ها به کارخانجات آرد و نیز نانوائی های شهر به سهولت انجام پذیر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه بخشی از زائران با پای پیاده به مشهد مشرف خواهند شد اقدامات لازم جهت تامین آرد و نان مواکب بین راهی منتهی به مشهد نیز اندیشیده و ابلاغ کردیده است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.