به گزارش ایرنا، محمد رحیم نوروزیان روز شنبه در نشست شورای اداری و تودیع و معارفه فرماندار گناباد افزود: این دسته افراد و جریانها تصور می کنند اگر مردم از دولت جدا شوند در انتخابات آینده به آنان رای می دهند ولی اینطور نیست.
وی اظهار داشت: برخی رسانه ها که از بودجه بیت المال اداره می شوند به صورت برنامه ریزی شده، دولت را تخریب می کنند و صدا و سیما نیز به عنوان رسانه ملی با بهره برداری سیاسی از مراسم اربعین که مساله ای مقدس و ارزشی است، در این راستا قدم بر می دارد.
وی گفت: صدا و سیما در قالب مصاحبه با فردی جناحی خدمات دولت و ارزش پول ملی را زیر سوال می برد.
نوروزیان افزود: دولت از همه توان خود برای خدمت گذاری به زائران اربعین و رفع مسائل و مشکلات آنان استفاده کرد و برخی مسئولان چند مرتبه از روند تردد زائران در نوار مرزی بازدید کردند.
وی اظهار داشت: اگر هر فرد به شیوه خود عمل کند و خدمات دولت و مسئولان را زیر سوال ببرد و از دولت حمایت نشود، چگونه می توان به مصاف دشمنان رفت در حالی که امروز جامعه ما نیازمند اتحاد و همدلی است و باید از اختلاف افکنی پرهیز کرد.
وی همچنین جوان گرایی و توجه به بانوان و اقلیت ها را مهمترین رویکرد دولت در زمینه های مختلف از جمله پست های مدیریتی و انتخاب فرمانداران ذکر کرد و گفت: استحکام نظام جمهوری اسلامی نیازمند مشارکت فعالانه این بخشهاست.
حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص چهار هزار و 270 میلیارد ریال با عنایت معاونان اول و مناطق محروم ریاست جمهوری برای توسعه و عمران و اشتغال روستاهای این استان در سال جاری خبر داد و خواستار پیگیری مسئولان نسبت به جذب این اعتبارات شد.
حامد قربانی فرماندار گناباد هم شناسایی ظرفیتهای توسعه و رونق در بخشهای مختلف اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای نخبگان و دانشگاهیان را رویکرد مهم خود برشمرد.
فرماندار سابق گناباد نیز گفت: توجه به رونق صنعت گردشگری، پیگیری ثبت جهانی قنات قصبه در فهرست آثار یونسکو، افزایش تعداد واحدهای فرآوری صنعتی و معدنی برای پرهیز از خام فروشی و جذب 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی مهمترین اقدامات سه سال گذشته در این شهرستان بوده است.
محمد علی نبی پور افزود: افزایش میزان صادرات کالای گناباد به 6 هزار و 500 تن به ارزش 260 میلیارد ریال، صدور 73 مجوز سرمایه گذاری به ارزش 55 هزار میلیارد ریال، اختصاص 75 میلیارد ریال برای مرمت قنوات، جذب 170 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاها و تکمیل 300 واحد مسکن مهر از دیگر اقدامات است.
در این مراسم حامد قربانی به عنوان فرماندار جدید گناباد معرفی و از خدمات محمد علی نبی پور قدردانی شد.
حامد قربانی پیش از این معاون فرماندار تایباد بود و محمد علی نبی پور نیز اکنون فرماندار شهرستان کاشمر است.
شهرستان 88 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.