احمد همتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به رای بالای مجلس شورای اسلامی برای انتخاب وزیران و تشکیل کابینه دولت جدید، گفت: برای همرای با دولت دوازدهم در مجلس دیدگاه مثبت و خوبی وجود دارد و آرای بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی نشان داد نمایندگان بدون توجه به مباحث جناحی رای دادند.
وی تصریح کرد: فراکسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی در زمان تصمیم گیری منافع ملی و نظام را اولویت قرار دادند و مباحث جناحی مطرح نیست و این امر با آرای بالا به وزرای دولت دوازدهم بر همگان روشن شد.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش پررنگ پشتوانه مردمی، گفت: فضای ایجاد شده همدلی و هم‌فکری و تلاش برای توسعه با چارچوب علمی در کشور بی‌نظیر است.
وی بیان داشت: یکی از راه های موفقیت در این راه هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق و علمی است و نباید مباحث جناحی مطرح و مانع توسعه کشور و خدمت رسانی به مردم شود.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش، ثبات و امنیت موجب توسعه کشور می شود و باید برنامه ریزی ها بر این پایه شکل گیرد و هر تفکری که این پایه را متزلزل کند مورد قبول مردم و نظام نخواهد بود، خاطرنشان کرد: همان‌قدر که مردم به مسوولان اعتماد کرده اند، مسوولان نیز باید پاسخگوی مطالبات آن ها باشند، در حال حاضر فضای مجازی مطالبه‌گری و مسوولیت مسوولان را در قبال مردم سخت تر کرده است و مسوولان باید خود را برای خدمت رسانی با مردم تطبیق دهند.
همتی افزود: باید پذیرفت فضای کشور با سال های گذشته بسیار متفاوت است و مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت نشان دادند که به بلوغ سیاسی رسیده اند و به راحتی وعده های سه برابر کردن یارانه ها را کنار زدند و خردورزی را به جای آن انتخاب کردند.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به آغاز کار شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: اعضای شوراها باید از این فرصت استثنایی به وجود آمده در کشور به ویژه در بخش گردشگری استفاده کنند و جهش بزرگی را در کشور به وجود بیاورند.
از 17 وزیر پیشنهادی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی، 16 وزیر از مجلس رای اعتماد گرفتند و 12 وزیر با اعتماد بیش از 200 رای نمایندگان سکان دار وزارتخانه های مختلف شدند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.