خلیل الله کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب شش ایستگاه در مبادی ورودی مشهد از سمت جاده های قوچان، نیشابور، سرخس، کلات، طرقبه و شاندیز، دو ایستگاه درون شهری در میدان قائم و عرصه میدان شهدا، دو ایستگاه ریلی جاده ای در پایانه مسافربری امام رضا(ع) و ایستگاه راه آهن و 18 ایستگاه نیز در داخل شهر مشهد در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی فعال شده است.
وی گفت: همچنین برای مشارکت شهروندان مشهدی در امر خدمترسانی به زائران دهه آخر ماه صفر در 'سامانه مشهدی شو' به آدرس mashhadisho .ir تاکنون چهار هزار و 500 نفر نام نویسی کرده اند.
معاون شهردار مشهد افزود: خدمات به زائران پیاده را در ایستگاههای استقبال شامل خدمات عمومی نظیر ماساژ، پذیرایی، راهنمایی و خدمات تخصصی نظیر کمکهای پزشکی، خبرنگاری، آشپزی، نانوایی و مشاوره مذهبی برشمرد.
وی گفت: شماره تلفن 3135 نیز به عنوان تلفن خدمات گردشگری و زیارت همه روزه طی ساعات هفت تا 20 برای تماس شهروندان و اعلام آمادگی به منظور خدمترسانی نیز فعال است. همچنین از طریق ارسال عدد هشت به شماره تلفن 1000181 نیز می توان برای نام نویسی خدمترسانی اقدام کرد.
در ایام دهه پایان ماه صفر پارسال سه میلیون زائر به مشهد سفر کردند که بیش از 400 هزار نفر از آنها زائر پیاده بودند. امسال پیش بینی شده این تعداد حدود 30 درصد افزایش یابد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.