رئیس پلیس فتای گلستان از دستگیری مدیر 110 کانال و گروه مستهجن در گرگان، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سروان وحید صاحبکاران با اعلام این خبر افزود: با شکایت 2 خانم گرگانی که مدعی دسترسی غیرمجاز به اکانت‌شان در یکی از شبکه‌های اجتماعی شده بودند و عکس‌های شخصی خود و دوستان‌شان در اختیار فردی قرار گرفته که با تهدید، قصد اخاذی از آنها را دارد‌، موضوع مورد پیگیری پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان اظهار داشتند، با توجه به عدم تمکین به خواسته آن فرد‌، وی شماره تلفن‌ها و تصاویر آنها را با انتساب ‌صفت‌ها و عناوین ناروا در کانال‌ها و گروه‌هایی با محتوای مستهجن و مبتذل منتشر کرده و سبب هتک حیثیت آنها شده است.

مسئول پلیس فتای استان با اشاره به اینکه پرونده ‌به‌فوریت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، ادامه‌ داد: پس از انجام تحقیقات لازم و اقدمات‌ فنی‌ و پلیسی ‌نهایتاً متهم‌ شناسایی شد که با توجه به حضور وی در استان خراسان رضوی پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با اخذ نیابت قضایی به آن استان عزیمت کردند و با همکاری کارشناسان پلیس فتای مشهد‌، متهم دستگیر و گوشی تلفن همراهی که از طریق آن مبادرت به انجام اعمال بزهکارانه می‌کرد توقیف شد.

سروان صاحبکاران افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته متهم با اعتراف به اعمال مجرمانه خود اظهار داشت که به پروفایل شکات به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کرده و تصاویر و اطلاعات شخصی آنها را دریافت و اقدام به تهدید آنها کرده و نهایتاً در کانال‌های غیراخلاقی منتشر کرده است.

مسئول پلیس فتای استان گلستان در ادامه تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات در پلیس فتای گلستان محرز شد که تعداد 110 گروه و کانال‌ که در زمینه انتشار تصاویر‌، کلیپ و مطالب مستهجن و مبتذل فعالیت می‌کند‌، با چندین هزار نفر عضو که اکثر آنها ناخواسته و بدون اخذ ‌اجازه به این گروه‌ها و کانال‌ها اضافه شده‌‌اند توسط متهم مذکور راه‌اندازی و مدیریت می‌شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.