محسن منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زائران از دیشب در حال بازگشت از کربلا و عبور از مرز مهران هستند لذا ایستگاه های سیار آستان قدس رضوی در قالب سه تریلی، سه کامیون و سه خودرو وانت نیسان در نقطه صفر مرزی مستقر شده اند.
وی اظهار داشت: آشپزخانه آستان قدس رضوی در مرز مهران روزانه بیش از 150 هزار پرس غذا به صورت صبحانه، ناهار و شام تهیه کرده و از طریق ایستگاه های سیار بین زائرانی که از مرز مهران به ایران وارد می شوند، توزیع می کند.
وی گفت: خدمات این ایستگاه ها از ساعت چهار و 30 دقیقه صبح آغاز می شود و تا پاسی از شب ادامه دارد.
مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) افزود: همچنین ایستگاه های سیار آستان قدس رضوی در ساعات بین صبحانه، ناهار و شام، کیک، کلوچه و آب آشامیدنی بین زائران توزیع می کنند.
وی اظهار داشت: 700 خادم در ایستگاه های سیار، 300 آشپز در آشپزخانه و 70 نفر در انبار مربوط به آستان قدس رضوی در مرز مهران در حال خدمات رسانی به زائران هستند.
وی گفت: ساختمان ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مرز مهران برای استراحت شبانه زائرانی که بضاعت مالی ندارند، آماده خدمات رسانی است.
منصوری افزود: آستان قدس رضوی امسال علاوه بر مرز مهران در مرز های خسروی، شلمچه، میرجاوه، دوغارون، آستارا و بازرگان نیز حضور فعال داشته و در عراق با برپایی مواکب امام رضا(ع) در کربلا، کاظمین و سامرا با حضور 2 هزار نفر از خادمان، خدمات مورد نیاز زائران را ارائه می‌ کند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.