محمدعلی نبی ‌پور روز دوشنبه در نشست کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال کاشمر افزود: تاکنون می بایست 63 درصد این تعهد محقق می ‌شد لذا کاشمر در ایجاد شغل 10 درصد از میانگین استانی خراسان رضوی عقب است.
وی ادامه داد: نباید تنها دنبال جذب اعتبار بود بلکه باید اعتبارات جذب شده منجر به اشتغال شود. در قبال افرادی که بخواهند از این اعتبارات سوءاستفاده کرده و آن را خارج از حوزه اشتغال هزینه کنند مسئول هستیم لذا نظارت‌ بیشتر بر اجرای طرحهای اشتغالزایی مورد تاکید است زیرا وضعیت برخی از آنها نگران کننده است پس باید انحراف طرحها را به حداقل رساند.
فرماندار کاشمر همچنین جذب 87 میلیارد ریال را در حوزه اشتغالزایی این شهرستان اقدامی ارزشمند توصیف و بیان کرد: هرچند با مشکلات اقتصادی مواجهیم اما باید با جدیت انحرافات را در حوزه اشتغال به حداقل برسانیم.
وی همچنین گفت: تاکنون موضوع اشتغال فراگیر در کاشمر جدی گرفته نشده است. هر چند همه فکر می ‌کنند سود تسهیلات اشتغال فراگیر 18 درصد است اما نه تنها اگر کار اجرایی انجام شود دولت سود پرداخت می‌کند بلکه پرداخت اقساط وامها نیز استراحت دارد.
نبی پور در ادامه اظهار داشت: برگشت طرحها در برخی بانکها زیاد است و تنها در حوزه کشاورزی 60 طرح برگشتی از بانک در کاشمر وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرند.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.