بهمن حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: زمینه این تعداد شغل با هدف تحقق اشتغال 20 هزار نفری و در امور زراعت ، دام و شیلات فراهم شده است.
وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با بهره بانکی 6 درصد در مناطق روستایی و همچنین 4 درصد در مناطق مرزی با جدیت دنبال می شود تا متقاضیان که علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی هستند در کمترین زمان ممکن با دریافت این تسهیلات طرح های اشتغال زایی را به مرحله بهره برداری برسانند.
او با بیان اینکه فرصت های شغلی در بخش کشاورزی افزایش می یابد، افزود: برای ایجاد زمینه اشتغال در بخش کشاورزی استان کشت گلخانه ای باید توسعه یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل ادامه داد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشاورزی استان قابل افزایش است به شرطی که فرایند صدور پروانه تسهیل شود.
حسین زاده افزود: برای اینکه فرایندهای سرمایه گذاری در استان تسهیل شود پنجره واحد اشتغال روستایی به صورت مرتب طرح های مربوط به بخش کشاورزی را رصد می کند تا متقاضیان در هر مرحله از اجرای طرح آن را در مسیر بهره برداری قرار دهد.
وی گفت: در حال حاضر بستر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشاورزی بویژه در کشت گلخانه ای مهیا شده و با توجه به 24 ساعته شدن فعالیت گمرک بیله سوار زمینه برای این مهم در استان مهیا می باشد.
استاندار اردبیل اشتغال 20 هزار نفری را در سال جاری به مردم نوید داده است.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.