به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با 13 ایثارگر زیرپوشش بنیاد شهید منطقه یک مشهد، با گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمد زاده افزود: اگر خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان به حقوق خود آشنا باشند، با اطلاعات بیشتر می توانند پیگیر مشکلات خود در ادارات باشند.
وی با تاکید بر تکریم ایثارگران اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می دهیم و در این راستا با سایر ادارات تعاملات گسترده ای را آغاز کرده ایم تا مشکلات سریعتر رفع شود.
وی گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بزرگترین دغدغه ایثارگران است که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.
حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه مهارت و تخصص 2 عامل مهم برای ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران جویای کار است افزود: ایجاد اشتغال در دستگاه های دولتی بسیار محدود شده است، اما در بخش کارافرینی و شرکت های صنعتی همچنان فرصت های ایجاد اشتغال وجود دارد که افرادی در آنها جذب می شوند که بیشترین مهارت و تخصص را داشته باشند.
وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی پنج هزار فرزند ایثارگر وجود دارد اظهار داشت: اشتغال، وام مسکن و خدمات درمانی مهم ترین مباحثی است که از سوی ایثارگران مطرح می شود.
استان خراسان رضوی 17 هزار و 139 شهید در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده که بیش از هشت هزار نفر آنان مشهدی هستند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.