دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش کار مشترک از فعالیت این جمعیت، بسیج دانش آموزی و آستان قدس رضوی است.
سعید حقانی هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن آرمان ملت مظلوم فلسطین و اعلام همبستگی اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با این ملت ستم دیده عنوان کرد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی تمام راههای ارتباطی با ملت مظلوم فلسطین را بسته است، فلسطینیان حتی اینترنت ندارند و در چنین شرایطی، اعلام همبستگی سیاسی و فرهنگی کشور های مسلمان از این ملت مظلوم ضروری است.
وی اظهار داشت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین با هدف حمایت و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین از سال 79، در تهران و دفاتر استانی آن نیز از سال 96 در مراکز استانها دایر شده است.
مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت :دانش آموزان برگزیده بسیج دانش آموزی استان با شرکت در این مراسم سیاسی، فرهنگی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت کردند.
صادق هاشمیان افزود: علاوه بر دانش آموزان بسیجی سایر دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به صورت خود جوش در این مراسم حضور داشتند.
در ادامه این مراسم احمد صقر و نورس حمید دونوجوان لبنانی و فلسطینی در مورد لزوم حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها به زبان عربی سخنرانی کردند.
نماینده تشکل جهانی 'امت واحده' نیز در این مراسم گفت: روزی جیره خوار و نوکر آمریکا بودیم اما امروز با اقتدار با موشک کیلومتر ها آن طرف تر توی گوش نوکران آمریکا می زنیم.
علی کمیلی افزود: سرمان را بالا می گیریم و بیخ گوش رژیم صهیونیستی عملیات موشکی انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: فلسطین عرصه واقعی تقابل حق و باطل است و شعار بی طرفی از سر نادانی است.
دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم نیز با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و قرائت قطعنامه ای با آرمانهای ملت مظلوم فلسطین تجدید میثاق کرده و خواستار حمایت جدی کشورهای مسلمان از این ملت دربند شدند.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.