فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: با اجرای این طرح در حوزه سرکلانتری هفتم پلیس مشهد 13 انبار احتکار کالا شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی شد.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبارها دو هزار و 319 دستگاه لوازم خانگی و 9 تن مواد غذایی به ارزش 100 میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین در چارچوب اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور پنج محکوم متواری که یکی از آنان متهم به قتل بود، 55 سارق خیابانی، سه سارق خشن و 36 تن از عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی نیز در همین منطقه دستگیر شدند.
وی افزود: ‌بازدید از 31 فروشگاه عطاری و داروی گیاهی، پلمب پنج واحد متخلف، بازدید پنج مغازه اوراق فروشی و پلمب یک واحد صنفی متخلف، بازدید از 64 کافه سنتی و پلمب و تعطیلی 36 واحد صنفی متخلف از دیگر نتایج اقدامات پلیس امنیت عمومی در اجرای این عملیات گسترده بود.

* کشف 120 راس دام قاچاق در داورزن
فرمانده انتظامی داورزن از کشف 120راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در جاده داورزن - میامی به دو دستگاه کامیون بنز حامل دام زنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ جمشید بدری گفت: در بازرسی از خودروها 120 راس گوسفند زنده قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل کشف شد.
وی ارزش احشام کشف شده را یک میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد و بیان کرد: در این ارتباط دو متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.