آیت الله سید احمد خاتمی روز چهارشنبه در اجتماع 'لبیک یا حسین' مردم مشهد افزود: امروز اردوگاه حضرت امام حسین (ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افتخار، پرچم سالار و سرور شهیدان را به اهتزاز درآورده و به آن می بالد.
وی اظهار داشت: امروز افتخار می کنیم که این نظام، پایتخت حضرت امام حسین (ع) است و هزاران مجلس اینچنینی در سراسر کشور برپاست و برای پایتخت جز این معنایی وجود ندارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام اسلامی در این زمینه شعار نمی دهد بلکه عمل کرده است و عملش هم دفاع مقدس و جانانه هشت ساله و شهیدان وفادار و فداکار مدافع حرم است.
خاتمی افزود: دشمنان حضرت سیدالشهدا (ع) در پی آن هستند که این نظام حسینی و کربلایی را براندازند ولی تا پرچم سید الشهدا (ع) در کشور در اهتزاز است آنها این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
وی ادامه داد: دشمنان مدعی هستند که نظام اسلامی ایران در سراشیبی سقوط قرار دارد در حالی که این نظام مسیر اعتلای خود را طی می کند و دماغ دشمنان را به خاک خواهد مالید.
امام جمعه موقت تهران گفت: هدف دشمن از تحمیل سختیها و مشکلات اقتصادی به مردم ایران این است که مردم را از زیر پرچم نظام که همان پرچم سیدالشهدا (ع) است خارج کند.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.