به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی آمده است: در مکتب صبر زینب (س)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است و ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخار برای جمله مادران معزز شهداست.
این پیام می افزاید: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم، امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.
خواهر شهیدان ذاکر امام رضا نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برادرم رجب در سال 60 در عملیات ثامن الائمه (ع) و علیرضا در سال 61 در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید و حسین نیز تیر ماه سال 67 در کشاکش قطعنامه 598 در جزیره مجنون مفقودالاثر شد.
عصمت ذاکر امام رضا، تعداد فرزندان این خانواده را 6 پسر و سه دختر عنوان کرد و افزود: مادر این شهدا نیز چهارشنبه هفته گذشته به دلیل ایست قلبی و بیماری های ناشی از کهولت سن در 83 سالگی دار فانی را وداع کرد و روز یکشنبه هفته جاری در آبادان و در جوار علیرضا و رجب به خاک سپرده شد.
وی اظهار داشت: خانواده ما اصالتا خوزستانی هستند اما پس از شهادت برادرانم به مشهد عزیمت کرده و در این شهر ساکن شدیم و هم اکنون برادران شهیدم در بنیاد شهید مشهد پرونده دارند.
خراسان رضوی 17 هزارو 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.