به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، رئیس اداره بنیاد شهید منطقه یک مشهد گفت: با هدف تجلیل از مقام بانوان ایثارگر از جمله مادران و همسران شهدا از 100 نفر از این عزیزان در منطقه یک شهرستان مشهد قدردانی شد.
حجت الاسلام علی باقری نسب با بیان اینکه دیدار از آنان توسط 20 گروه در یک روز صورت گرفت افزود: مادران فرزندان خود را با تربیت قرآنی پرورش و به اسلام تقدیم کرده اند، این اسوه های صبر و استقامت باید الگوی مادران و دختران این سرزمین قرار بگیرند.
وی اظهار کرد: همسر شهید بودن نیز لیاقت می خواهد ، همسران شهدا، کانون زندگی خود را فدای اسلام کردند و با ایثار و فداکاری راه شهدا را ادامه می دهند و فرزندانی برای پاسداری خون شهدا تربیت کرده اند.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه یک مشهد گفت: بیش از 33 هزار و 426 ایثارگر زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد قرار دارند که از ابتدای سال تاکنون، سه هزار و 176دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران این منطقه با هدف تکریم جامعه ایثارگران صورت گرفته است.
خراسان رضوی 17هزار و 111 شهید، 48 هزار و 384 جانباز و سه هزار و 372 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هم اکنون 308 هزار نفر در این استان زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.