فرمانده پایگاه بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش که با حضور سه گروه کارمندان بسیجی بنیاد شهید تهران بزرگ، خواهران بسیجی مناطق 22 گانه تهران و فرماندهان بسیجی ادارات کل بنیاد شهید از 30 دی ماه آغاز شده بود امروز به کار خود پایان داد.
محمدحسن صمدی افزود: در مجموع 240 نفر در این گردهمایی حضور داشتند و از برنامه ها و کلاسهای اعتقادی، بررسی مسائل سیاسی روز و احکام بهره مند شدند.
فرمانده بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این گردهمایی گفت: دشمنان قسم خورده ایران فکر می کردند انقلاب اسلامی ایران 6 ماه بیشتر دوام نمی آورد اما امروز با روحیه ولایتمداری مردم در آستانه جشن 40 سالگی این انقلاب هستیم.
سرهنگ فریبزر خزایی افزود: نزدیک به چهار دهه آرمان های شهدا و امام راحل(ره) را با روحیه ولایتمداری دنبال می کنیم و باید تلاش کنیم هر روز این آرمان ها پررنگ تر و پویاتر در قلب جوانانمان جلوه کند.
بنیاد شهید خراسان رضوی 631 کارمند دارد که 385 نفر از آنان بسیجی هستند. همچنین به طور متوسط بین 60 تا 80 درصد کارمندان بنیاد شهید کشور در بسیج ادارات عضویت دارند.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.