کوروش فرودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در سالن شهید بهشتی و در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقه استعدادیابی این رشته در 2 مرحله مقدماتی، 26 مرداد و 9 شهریور همزمان در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: برگزیدگان این مرحله از باشگاه ایرانیان نیشابور، باشگاه آرش تربت حیدریه، هیات تیراندازی سبزوار، هیات تیراندازی کلات، باشگاه فرمان مشهد و هیات تیراندازی خراسان رضوی امروز در مرحله نهایی با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: در رشته تفنگ بادی بانوان، هانیه رامشینی، زهرا عبدالهی و ریحانه شکری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تپانچه بادی نیز فاطمه رحمانی فر مقام اول و شهرزاد سیدی مقام دوم را از آن خود کردند.
فرودی افزود: در رشته تفنگ بادی مردان هم امیر رضا بهرامی، محمدرضا مردانی و مهدی برقی و در رشته تپانچه بادی مردان نیز سعید پورباقری، امیرحسین نادری و وهاب ذاکری به ترتیب مقم های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: همچنین در رده سنی زیر 13 سال سینا صدیقی، یاسین صدیقی و پرهام حامدنیا در رشته تفنگ بادی مقام اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته تپانچه بادی هم محمد فواد نهاردانی، علی رجبیان و هلیا الهیاری به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی گفت: به نفرات برتر این مسابقات حکم و جوایز غیر نقدی اهدا شد.
300 تیرانداز سازماندهی شده در رده های مختلف سنی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.