محمد خضری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: املاک مردم که بیش از 100 سال در اختیار آنها بوده و با سند عادی معامله شده در مقطعی از جانب دولت ملی اعلام شد که برای مردم سرگردانی و مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: فشار اقتصادی بر طبقه محروم و قشر کارگر مضاعف است و کارگرانی که در واحدهای صنعتی بزرگ استان مشغول کارند با مشکلاتی از جمله تاخیر در پرداخت حقوق مواجه هستند.
مدیر امور اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر حقوق یک مدیر یا کارمند یک روز دیرتر واریز شود، اعتراض می کند اما کارگر حتی جرات شکایت ندارد.
وی افزود: خبرنگاران باید با شناسایی این موارد به کمک مردم بیایند چون پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند.
خضری اظهار داشت: روزانه مراجعات زیادی از مردم در حوزه های مختلف داریم ولی دفتر نماینده ولی فقیه اعتبار و اختیار لازم را ندارد و بیشتر ارشاد، راهنمایی و پیگیری است.
وی با گرامی داشت روز خبرنگار ادامه داد: اهمیت قلم خبرنگار در خصوص پیگیری مشکل مردم ظهور و بروز می کند چون آنها زبان جامعه هستند و درد را دیده و بیان می کنند.
مدیر امور اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دفتر نماینده ولی فقیه آخرین ملجا و پناهگاه مردم است و کسانی که از عملکرد دستگاه های اجرایی و قضایی ناامید می شوند، به این دفتر مراجعه می کنند.
وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی قدمت دیرینه دارد و نیروهای مخلص و پرتلاشی در این مجموعه فعالیت می کنند.
خضری یاد شهیدان صارمی و ناصری از شهدای واقعه 17 مرداد در مزارشریف را گرامی داشت و گفت: شهید ناصری از فرماندهان دوران دفاع مقدس فردی مخلص بود و هر کاری انجام می داد قبل از آن می گفت آیا برای اسلام و رضای خداست.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.