به گزارش ایرنا سید مهدی طلایی مقدم روز پنجشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه طبس به منظور گرامیداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگار می تواند اختلافات را تشدید یا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را نقد کند.
وی بیان کرد: خبرنگاران با انتقادات سازنده می توانند مباحثی را مطرح کنند تا مسئولان برای حل مشکل، آن را پیگیری کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: استقلال خبرنگار بسیار مهم است و خبرنگاری که بخواهد هرچه مسئول بگوید بنویسد مشکلی از مردم و حتی آن مسئول حل نمی کند و در بلندمدت توقعات و انتظاراتی ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت پروژه های توسعه ای شهرستان طبس افزود: شرایط خوبی در طبس داریم اما مهم این است که در موضوع توسعه شهرستان همصدا باشیم.
طلایی مقدم گفت: همه ما از وفاق، وحدت و همراهی حرف می‌زنیم و این وحدت به معنای تبعیت کورکورانه نیست بلکه نقد منصفانه می تواند به این موضوع کمک کند.
وی افزود: لازمه توسعه آرامش جامعه است و شاید از جاهای مختلف حساسیت هایی روی شهرستان طبس باشد و دشمنان برای بر هم زدن این آرامش تلاش خود را انجام می‌دهند.
فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: نباید بهانه دست دشمن دهیم و اگر نقدی داریم داخل خانواده است و ارتباطی به کسی از خارج از مجموعه نظام ندارد که بخواهد ورود کند.
وی گفت: طبس از هر زمانی اکنون نیازش به آرامش بیشتر است چون نگرش خوبی به طبس وجود دارد، دولت نگاه خوبی به طبس و برای آن برنامه دارد که از این فرصت باید استفاده کنیم و نباید آن را تبدیل به تهدید کنیم.
طلایی مقدم افزود: وفاق و اتحاد زمانی شکل می گیرد که بر مبنای صداقت باشد و جامعه و مسئولان به خبرنگار به عنوان داور برای این مبنا اعتماد دارند.
شهرستان طبس 28 خبرنگار از 14 رسانه مکتوب و برخط دارد و این شهرستان دارای سه پایگاه خبری برخط محلی و یک نشریه مکتوب است.
این شهرستان با 75 هزار نفر جمعیت، 57 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و از آن با عنوان پهناورترین شهرستان استان و ایران از نظر مساحت یاد می شود.
شهر طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.