به گزارش ایرنا سمانه سالاری شنبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران خراسان جنوبی افزود: خبرنگارانی در سطح استان می توانند کار خبری انجام دهند که کارت خبرنگاری از خانه مطبوعات داشته باشند.
وی گفت: مراسم ویژه روز خبرنگار 18 مرداد ماه جاری با حضور محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند برگزار می شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی ادامه داد: در مراسم روز خبرنگار یک نفر از بین خبرنگاران به نمایندگی از دیگر خبرنگاران، مشکلات این قشر را در حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان می کند.
وی گفت: مراسم کلنگ زنی ساختمان خانه مطبوعات استان نیز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز خبرنگار برگزار می شود.
سالاری اظهار داشت: همچنین روز چهارشنبه 17 مرداد ماه خبرنگاران استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار می کنند.
نماینده خبرنگاران در خانه مطبوعات خراسان جنوبی هم گفت: صدا و سیما به دلیل برنامه هایی که دارد با پیگیری هایی خانه مطبوعات درخواست کرده که تعدادی از خبرنگاران دغدغه مند برای شرکت در برنامه های مربوط معرفی شوند.
زهرا بهروزی فر افزود: افرادی که برای شرکت در این برنامه ها آمادگی دارند به خانه مطبوعات استان اعلام کنند تا هماهنگی لازم انجام شود.
وی بیان کرد: باید از حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به بهترین شکل استفاده شود.
در این نشست مقرر شد جلساتی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران برای پیگیری مشکلات خبرنگاران استان به ویژه بحث بیمه و حقوق برگزار شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.