حسن یعقوبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استقبال افراد از بحث آموزش های فنی و حرفه ای در فردوس نبود وجود سالن الکترونیک در مرکز فنی و حرفه ای احساس می شد به طوری که شرکت‌ کنندگان باید برای شرکت در آزمون ‌های ادواری به مرکز استان مراجعه می کردند که این دغدغه با راه اندازی این سالن رفع شد.
وی گفت: با راه اندازی این سایت، آزمون های کتبی پایان دوره کارآموزانی که دوره های مهارتی خود را سپری می کنند، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که با تحقق این مهم، علاوه بر سلامت بیشتر برگزاری آزمون ها، در اعلام نتایج آنها تسریع خواهد شد.
یعقوبی ادامه داد: سالن سنجش الکترونیک مرکز آموزش فنی حرفه ای شهر فردوس با در نظر داشتن اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های جاری، با اعتباری بالغ بر 506 میلیون ریال با ظرفیت برگزاری 408 نفر دوره در ماه، به بهره برداری رسید.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فردوس افزود: اجرایی کردن دولت الکترونیک، بروز بودن، تسهیل در امور، صرفه ‌جویی در هزینه‌ها هم برای متقاضیان و هم در حوزه دولتی، کوتاه کردن زمان برگزاری آزمون‌ ها، تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه ها اعم از تکثیر و توزیع پاسخنامه های کاغذی، اعلام نتایج بعد از اتمام آزمون و افزایش سلامت آزمون از دیگر مزیت‌های آزمون آنلاین الکترونیکی است.
9865 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.