به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز شنبه در ستاد امور جوانان شهرستان افزود: مسئولان از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاد کنند و برنامه های این ستاد با بالاترین کیفیت برگزار شود.
وی بیان کرد: باید برنامه های اوقات فراغت متنوع و متناسب با تمام سلایق برگزار شود تا دانش آموزان حضور حداکثری در این برنامه ها داشته باشند.
وی عنوان کرد: اعضای ستاد علاوه بر شنیدن دغدغه های جوانان در حوزه های مختلف، ملزم به پیگیری، بررسی و حل مشکلات آنان هستند.
بشیری زاده، تابستان و تعطیلی مدارس را یک فرصت گرانقدر برای جذب دانش آموزان و تلاش برای شکوفایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت آنها دانست و اضافه کرد: اوقات فراغت در سلامت جسم و روان و کسب مهارت های گوناگون دانش آموزان تاثیرگذار است و در صورت عدم برنامه ریزی این فرصت به تهدیدی برای گرایش به بزهکاری و آسیب اجتماعی تبدیل خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از زحمات هیات فوتبال شهرستان در برگزاری مسابقات باشکوه جام رمضان، افزود: کسب مقام نخست تیم میثاق درمیان در مسابقات جام رمضان استان شایسته تقدیر است و باید استعدادهای مختلف ورزشی جوانان این شهرستان شناسایی و در راستای شکوفایی آنان اقدام شود.
مدیر ورزش و جوانان درمیان هم در این ستاد گفت: طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان درمیان در زمینه های فرهنگی و هنری، کتابخوانی، اردوهای جهادی، ورزشی، اردوهای زیارتی و گردشگری، مهارت آموزی و فنی و حرفه ای و قرآنی برنامه ریزی شده است.
سید مصطفی سیادت بیان کرد: در برپایی کلاس های اوقات فراغت تابستانه باید برنامه هایی پیش بینی شود که با روحیات جوانان و نوجوانان متناسب باشد که در برنامه ریزی های ستاد امور جوانان شهرستان به این موضوع توجه شده است.
وی اظهار داشت: پیشگیری از موازی کاری و تعامل و همکاری همه ادارات و نهادهای فرهنگی عاملی موثر در بهره برداری بهینه از برنامه های اوقات فراغت است.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
7556* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.