به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در نخستین جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان افزود: منش امام خمینی(ره) ، تجربه چند دهه اخیر و شیوه مقام معظم رهبری به عنوان الگو به نسل جوان منتقل شود.
وی ادامه داد: برای انتقال آرمان‌ ها و اهداف انقلاب اگر بتوانیم 2 ستون از برهان، مثبت و منفی تشکیل دهیم، آن وقت امکان نشان دادن تجربه 40 ساله انقلاب ایجاد می شود.
امام جمعه بیرجند گفت: اگر با ادعای مسلمانی که داریم به اسلام پایبند بوده و پای آرمان‌ های انقلابی باقی بمانیم، عدالت را برقرار سازیم، همه کارها را دانش ‌بنیان کنیم و کارهایمان همراه ایثار و دور از هوای نفس و برای کوتاه کردن دست ستمگر باشد بی‌شک این انقلاب، اسلام و آرمان ها، دنیا را بهشت می‌کند.
وی اظهار داشت: حرکت در ستون منفی نیز نتیجه آن این می شود که به دین متعهد نیستیم و کمک ستمگر می کنیم و در پیاده کردن عدالت سستی داریم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی باید عقل خود را تنظیم کنیم، یعنی اگر بعد از گذشت این مدت مشکلی وجود دارد، آن مشکل از خود ما مسئولان بوده و باید بدانیم اگر درست عمل نکنیم خودمان ضرر می کنیم.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان ادامه داد: این ستاد از نخبگان، قوای سه‌گانه، ائمه جمعه و افراد حقیقی و حقوقی تشکیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هشت ماه فرصت داریم، شکل مهندسی کار تبیین شده اما سوال اینجاست که می‌خواهیم چه ‌کاری انجام داده و چه نتیجه‌ای بگیریم؟
وی اظهار داشت: هر چیزی در نتیجه ‌اش خلاصه می‌شود، این 40 سال انقلاب علامت کمال، رشد و نتیجه عقلانی است.
ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابتدای سال 1397 در خراسان جنوبی ایجاد شد.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.