به گزارش ایرنا محمد شفیعی دوشنبه شب در آیین بازگشایی از بازارچه صنایع دستی و افتتاح دهکده گردشگری و پارک حیات وحش خراسان جنوبی در خوسف افزود: در آینده بحث توسعه این پارک پیگیری می شود.
وی اظهار کرد: شهرستان خوسف دارای ظرفیت های ارزشمندی در بحش گردشگری است که باید از همه این ظرفیت ها به نحو احس استفاده کرد.
وی با اشاره به قابلیت های طبیعی همچون دق و ریگزارهای اکبرآباد ، روستاهای هدف گردشگری خور و آرک و بافت تاریخی خوسف و همچنین اماکن مذهبی همچون مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر ، مزار شاه سلیمان علی(ع) ، امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای نصرآباد و دهن رود، گفت: همه امکانات در این مکان ها برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا شده است.
شفیعی با تاکید بر پیگیری های ایجاد زیرساخت های گردشگری در این شهرستان یادآور شد: ایجاد هتل در منطقه دق اکبرآباد در حال پیگیری است.
فرماندار خوسف با اشاره به خشکسالی های 19 ساله در خراسان جنوبی گفت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در برای ایجاد درآمدهای پایدار روستاییان تسهیلات مناسبی پیش بینی شده که همه دستگاه های اجرایی شهرستان برای جذب حداکثری آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
شفیعی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهر خوسف در مسیر ترانزیتی و عبور چندین هزار تریلی و ماشین سواری به صورت روزانه باید با استفاده از این ظرفیت، مکان هایی برای استراحت رانندگان و مسافران فراهم شود.
وی با دعوت از گردشگران برای بازدید از مناطق گردشگری خوسف اظهار کرد: دهکده گردشگری و بازارچه صنایع دستی در تمام ایام عید نوروز 97 پذیرای گردشگران و مسافران است.
شهرستان خوسف در فاصله 35 کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی قرار دارد.
9866 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.