علی یحیی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارندگی های اخیر و آماده باش نیروهای شهرداری 60 نفر از نیروهای خدماتی با کمک 6 دستگاه پمپ و خودروهای سنگین اقدام به رفع آبگرفتگی در معابر شهری کردند که تاکنون عملیات در چهار نقطه به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: 6 نقطه از معابر شهری که در اثر بارندگی دچار آبگرفتگی شده توسط معاونت خدمات شهری شناسایی و در آینده نزدیک برای بهسازی و استاندارد نمودن مسیر آب آن اقدام خواهد شد.
شهردار قاین در ادامه با قدردانی از اطلاع رسانی شهروندان در خصوص مشکلات شهر خاطرنشان کرد: در رابطه با رفع نقص از هر نقطه شهر اعم از معابر عمومی، پیاده روها ، خیابان، آبگرفتگی و ... آماده دریافت نظرات مردمی هستیم تا ضمن اعلام معضلات از راهکارها و پیشنهادات شهروندان در عمران و آبادانی شهر استفاده کنیم.
خسروی دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قاینات هم به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا ظهر روز دوشنبه ضمن اعلام آماده باش به تمامی دستگاه های اجرایی ، اطلاع رسانی لازم به بخشداران ، دهیاران و دستگاه های خدمات رسان انجام شده تا آمادگی لازم برای مقابله با بحران را داشته باشند.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش ، پنج شهر و 8 دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
* 7218 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.