سرهنگ حسین رضایی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار اولیه مصدومان با توجه به انتقال همه افراد به مراکز درمانی اعلام می شود.
'یک دستگاه اتوبوس ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد امروز در محور دیهوک - فردوس واژگون شد و اغلب سرنشینان آن زن و از گچساران در کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس بودند.'
'براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خراسان جنوبی 9 نفر در این حادثه کشته و 36 نفر راهی بیمارستان شدند.'
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اضافه کرد: علت واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است و با مشخص شدن نتیجه بررسی‎های کارشناسی، علت وقوع این حادثه روز آینده اطلاع‎ رسانی می شود.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم اعلام کرد: حال 10 نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس وخیم گزارش شده است که به مرکز استان منتقل شدند.
علی دلخروشان افزود: بعد از گزارش حادثه واژگونی بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مصدومان این حادثه ابتدا به بیمارستان های طبس و فردوس منتقل شدند اما با توجه به اینکه حال تعدادی از مصدومان وخیم اعلام شد اقدام لازم برای انتقال بیماران به مرکز استان با بالگرد به عمل آمد.
تاکنون بیش از 10 نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس در بیمارستان تروما امام رضا (ع) بیرجند بستری شده اند و اقدامات درمانی برای آنها در دست انجام است.
بسیاری از راه های استان خراسان جنوبی با وجود پهناور بودن و قرار گرفتن در مسیر حرکت زائران امام رضا (ع) هنوز دوطرفه است و برخی محورهای این استان حادثه خیز به شمار می رود.
6054*3028
خبرنگار: مریم پنجابی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.