به گزارش ایرنا، در این حادثه که ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد امروز( دوشنبه) روی داد، 9 نفر فوت و 36 نفر مصدوم شدند و نیز همه 45 سرنشین اتوبوس، زن و از گچساران در کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد بودند.
مصدومان به همراه اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان های فردوس و طبس منتقل شده اند.
محمد رضا امیر حسنخانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هتل عماد نظام فردوس آمادگی کامل خود را جهت اقامت همراهان مصدومان اعلام کرد.
وی ادامه داد: تیم پیگیری جهت عیادت و رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان مشخص شده است.
رئیس اورژانس فردوس هم بر انتقال هرچه سریع تر دستگاه سی تی اسکن از تهران به بیمارستان حضرت رسول(ص) فردوس تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت این شهرستان و بروز حوادث و تصادفات زیاد در محورهای مواصلاتی آن این امر ضروری است.
مجید نقره دانی افزود: دستگاه سی تی اسکن موجود در این بیمارستان، مدت یک ماه است که خراب و غیرقابل استفاده بوده و در حال حاضر مصدومان سانحه بامداد امروز ( دوشنبه) باید برای انجام امور تشخیصی سی تی اسکن و ام آر آی به بیرجند مرکز استان اعزام شوند.
واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک – فردوس ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد امروز ( دوشنبه) 9 کشته و 36 زخمی برجا گذاشت.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم اعلام کرد: حال 10 نفر از 36 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس وخیم گزارش شده که در حال اعزام به مرکز استان هستند.
علی دلخروشان افزود: یک مصدوم از بیمارستان فردوس توسط اورژانس هوایی بیرجند، سه مصدوم بیمارستان طبس توسط اورژانس هوایی طبس و 6 نفر نیز توسط اتوبوس آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند هستند.
وی گفت: علاوه بر انتقال این مصدومان، در حال حاضر 16 زخمی در بیمارستان طبس و 10 نفر در بیمارستان فردوس در حال درمان هستند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از گزارش حادثه واژگونی بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
9865* 6054
اعظم جمالی- انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.