علی اسماعیلی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت و همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه که بامداد امروز در محور دیهوک - فردوس روی داد، آخرین آمار جانباختگان واژگونی اتوبوس در این استان را 9 تن اعلام کرد و گفت: در مورد جانباختگان تمهیدات لازم صورت گرفته و در کمترین زمان به گچساران انتقال داده می شوند.
وی گفت: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دیهوک - فردوس که از گچساران عازم مشهد مقدس بود، متاسفانه 9 نفر فوت و 36 نفر مصدوم شدند و عوامل امدادی و درمانی استان خراسان جنوبی با تمام توان وارد عمل شدند.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: با اعلام این حادثه به تمام دستگاه ها اعم از فرمانداری ها، بخشداری ها و دستگاه های امدادی دستور داده شد با تمام توان در انتقال و درمان مصدومان تلاش شود.
وی گفت: در همان لحظات اولیه تمامی مصدومان به بیمارستان های طبس و فردوس منتقل شدند اما با توجه به اینکه حال تعدادی از مصدومان وخیم اعلام شد اقدام لازم برای انتقال بیماران به مرکز استان با بالگرد به عمل آمد.
اسماعیلی بیان کرد: تاکنون 6 نفر با بالگرد و تعدادی با خودروهای مجهز اورژانس به مرکز استان اعزام و در بیمارستان های تخصصی بستری شده اند.
وی گفت: در ساعات اولیه حادثه با استانداری کهگیلویه و بویراحمد تماس گرفته و اعلام شد آمادگی همکاری و خدمت رسانی در هر زمینه ای به مصدومان وجود دارد.
وی از تمامی دستگاه های دست اندرکار به ویژه نیروهای امدادی و درمانگر قدردانی کرد و افزود: تمامی نیروهای خدمت رسان به بهترین نحو ممکن عمل کردند و خدمت رسانی به مصدومان همچنان ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با حضور در بیمارستان های ولی عصر (عج) و امام رضا (ع) بیرجند ضمن بازدید نحوه انتقال و درمان مصدومان حادثه اتوبوس جویای احوال آنان شد.
واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) 9 کشته و 36 زخمی برجا گذاشت.
اغلب این افراد بانوان و زیارت اولی هستند که از گچساران عازم مشهد مقدس بودند.
برخی مصدومان با امداد هوایی یا آمبولانس از شهرستان های طبس و فردوس منتقل و در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری شده اند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.