به گزارش ایرنا فرماندار زیرکوه روز شنبه در آیین افتتاح این طرحها افزود: بیش از هشت هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان از مزایای این طرحها برخوردار شدند.
حجت الله خانزاده، افتتاح خانه بهداشت روستای مهرک، پانسیون پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گلزار شهدا و نمازخانه مدرسه روستای اردکول، خانه بهداشت و آسفالت معابر روستای حسین آباد، آسفالت معابر و جدول گذاری روستای محمد آباد و کارگاه عرقیات گیاهی روستای تجنود را از مهمترین طرحهای افتتاحی شهرستان در دهمین روز از دهه فجر ذکرکرد.
وی همچنین ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: از مردم غیور و همیشه در صحنه زیرکوه انتظار می رود حضوری پرشورتر از گذشته را در این راهپیمایی رقم بزنند.
خانزاده اضافه کرد: با وجود تمام این مشکلات، ملت ایران در روز 22 بهمن امسال نیز خلاف میل دشمن با حضور گسترده و چشمگیر مانع از تعبیر خواب دشمن علیه این نظام اسلامی خواهند شد.
همچنین شرکت در جشواره بازی های بومی و محلی شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا روستای اردکول و دیدار با خانواده شهید زارعی مقدم روستای اردکول از دیگر برنامه های مسئولان در شهرستان زیرکوه بود.
شهرستان زیرکوه در سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه 147 کیلومتر است.
این شهرستان در شمال شرقی خراسان جنوبی قرار دارد که از شمال به شهرستان خواف خراسان رضوی، از جنوب به شهرستان درمیان ، از شرق به افغانستان و از غرب به شهرستان قاین محدود شده است.
مساحت زیرکوه 9 هزار و 185 کیلومتر مربع و جمعیت آن بیش از 45 هزار نفر است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*6054
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.