* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه با اشاره به بدهی چهار هزار و200 میلیارد تومانی شهرداری مشهد و انتشار تصویری از نمای مشهد، در تیتر نخست خود را نوشت: شهر بدهکار...

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه تصویری از بازی بچه ها در محیطی نامناسب در حاشیه شهر منتشر کرد و پس از روتیتر 'وزیر راه بدون توجه به وعده های محقق نشده درباره حاشیه شهر انگشت اتهام را به سوی دیگران نشانه گرفت' چنین تیتر زد: چه کسی نان حاشیه را خورد؟

* روزنامه قدس
'تحقیق و تفحص از اجرای هدفمندی یارانه ها' تیتر نخست این روزنامه است. قدس همچنین تصویری از علی لاریجانی و مسعود پزشکیان در کنار صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی منتشر کرد و در کنار آن تیتر زد: اصلاح طلبان ریاست مجلس را هم می خواهند.

*ویژه نامه روزنامه قدس
'ادارات برای رونق گردشگری در روستای ازغد به خط شدند' تیتر نخست این ویژه نامه است. عکس نخست نیز به تصویری از ترافیک در میدان آزادی در مشهد اختصاص داد که برای آن نوشته شده است: تدابیر جدید برای حل مشکل ترافیک میدان آزادی.

* روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر'بانک مرکزی جزئیات رشد اقتصادی 9 ماهه 95 را اعلام کرد' نوشت: کاهش شدید سرمایه گذاری و رشد اندک غیرنفتی
عکس نخست خراسان هم مربوط به مجلس شورای اسلامی و عبارت 'مشاجره فراکسیونی درباره هیات رئیسه مجلس' تیتر آن است.

* ویژه نامه استانی خراسان
این ویژه نامه با روتیتر 'گفت و گوی اختصاصی خراسان با دو متهم پردیسبان و قاضی پرونده' نوشت: رودر رو با متهمان پردیسبان. عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از خانواده دختری 35 ساله با بیماری نادر است که با عنوان 'داستان غصه های سمانه' همراه است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.