به گزارش ایرنا احمد بصیری پور روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های اشتغالزایی کمیته امداد و تحویل هشت دستگاه نیسان به مدجویان کمیته امداد افزود: از این مقدار تسهیلات یک میلیارد و 650 میلیون تومان از محل منابع بانکی و یک میلیارد و 150 میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت اجرا شده است.
وی گفت: امسال 531 نفر از مددجویان شهرستان در راستای اشتغالزایی آموزش های مختلف را در زمینه کارآفرینی و اشتغال فرا گرفته اند.
وی اظهار کرد: همچنین امروز همزمان با چهارمین روز دهه فجر هشت دستگاه خودروی نیسان با پرداخت 237 میلیون تومان تسهیلات در راستای اشتغالزایی تحویل مددجویان شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد شهرستان از ابتدای امسال 164 تخته فرش دستباف به متراژ 874 متر مربع تولید کرده اند گفت: در حال حاضر بیش از 210 دار قالی در شهرستان فعال است که بیش 400 بافنده در زمینه تولید فرش فعالیت دارند.
وی ادامه داد: فرش های تولیدی مددجویان پس از بازاریابی به ارزش 437 میلیون تومان به فروش رسید و به حساب آنان واریز شد.
بصیری پور گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر 100 دستگاه بخاری گازی بین مددجویان شهرستان در حال توزیع است.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.