علیرضا زمان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دهه فجر امسال 73 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 12 میلیارد و 279 میلیون تومان بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیریت توزیع برق و جهاد کشاورزی بیشترین تعداد پروژه های قابل بهره برداری را به خود اختصاص داده اند.
زمان زاده از وجود سه برنامه کلنگ زنی در دهه فجر در بشرویه خبر داد و اضافه کرد: شهرداری بشرویه با 2 میلیارد و 147 میلیون تومان و شبکه بهداشت و درمان با یک میلیارد و 790 میلیون ریال بالاترین مبلغ اعتباری در طرح های اجرا شده را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: اجرای طرح ها و پروژه هایی که هدف اصلی آن محرومیت زدایی و خدمات رسانی به شهروندان است همواره در اولویت برنامه ریزی و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی قرار دارد.
به گزارش ایرنا، فرماندار بشرویه از افزایش قابل توجه اعتبارات بشرویه نسبت به سال های قبل خبر داد و گفت: در مجموع حجم اعتبارات این شهرستان در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف منابع استانی و ملی در سال های 92 تا 96 افزایش چشمگیری داشته است.
زمان زاده اظهار کرد: اعتبار این شهرستان از 109 میلیارد ریال در سال 92 به مبلغ 637 میلیارد ریال در سال 96 افزایش یافته است.
وی ادامه داد: دهه فجر تبلور اندیشه های آزادی خواهی و استکبار ستیزی ملت ایران و یادآور شجاعت افرادی است که در راه عزت کشور خود در برابر رژیم ستمشاهی و قد علم کردند و در مقابل زیادی خواهی های امریکا ایستادند.
شهر بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550**خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.