غلامرضا اشرفی روز دوشنبه در نشست خبری کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: افتتاح ساختمان پلی کلینیک تامین اجتماعی با اعتبار 10 میلیارد ریال در شهرستان طبس، افتتاح 300 واحد مسکونی زیر پوشش بهزیستی، ساختمان سازمان بازنشستگی استان، توسعه بیمارستان میلاد، واگذاری 77 خودروی نیسان به مددجویان کمیته امداد و تعدادی پروژه عمرانی دیگر از مهمترین این برنامه ها خواهد بود.
وی همچنین از برگزاری 152 عنوان برنامه در کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت دهه فجر در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد 27 برنامه به صورت استانی و 125 برنامه شهرستانی برگزار می شود.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی برگزاری زیارت عاشورا، شرکت پرشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی، راه اندازی پایگاه سنجش سلامت و تندرستی، همایش آشنایی با مقررات تامین اجتماعی و اعزام ورزشکاران کارگر به استان هرمزگان را از مهمترین برنامه های این کمیته در ستاد بزرگداشت دهه فجر بیان کرد.
به گفته وی دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، تجلیل از قاریان قرآن، جشنواره های فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات کشوری ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و پاورلیفتینگ و جشنواره غذا از دیگر برنامه های این کمیته است.
اشرفی با بیان اینکه قشر کار و کارگری از اول انقلاب همواره خوش درخشیده اند افزود: این قشر زحمتکش در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسالمی مانند گذشته این موهبت الهی را ارج می نهند و با حضور پرشور خود بار دیگر با ولایت تجدید عهد می کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.