به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار با پرستاران بیمارستان بوعلی بیرجند افزود: کار پرستاری به قدری ارزشمند است که نمی توان برای آن نرخ تعیین کرد.
وی اظهار کرد: مریض ممکن است بیش از درد یا مشکلات بدنی کمبود روحی داشته باشد و این مشکلات با نوع رفتار و محبت پرستار جبران می شود.
وی ادامه داد: یکی از اسماء خداوند جبار به معنای جبران کننده است، در نظام خلقت و طبیعت یک سیستم جبرانی وجود دارد مانند استخوان شکسته و یا زخمی که ترمیم می شود و نوزادی که نیازهای اولیه او توسط مادر تامین می شود.
امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: از حضرت علی (ع) سوال شد که کدام فرزندتان را بیشتر دوست دارید که ایشان پاسخ دادند کوچکشان تا بزرگ شود، مریض آنها تا سالم شده و مسافر آنها تا بازگردد.
عبادی اضافه کرد: پرستاران هم شغل دارند و هم شانس چرا که نوع شغل آنها از مشاغلی است که می‌شود قصد قربت کرد و این در نزد خدا بسیار ارزشمند است.
رئیس بیمارستان بوعلی بیرجند نیز در این جلسه گفت: این بیمارستان در سال 1351 با هدف خدمت رسانی به خانواده نیروهای مسلح تاسیس شد.
غلامرضا نجار زاده افزود: این بیمارستان هم اکنون به سایر اقشار جامعه هم خدمت رسانی می کند، اما اولویت ارائه خدمات با کارکنان و خانواده نیروهای مسلح است.
وی اظهار کرد: در این بیمارستان خدماتی مثل جراحی عمومی، ارتوپدی، اورولوژی و تخصص های داخلی، قلب، روانپزشکی، اطفال،گوش، حلق وبینی، مامایی و زایشگاه، دندانپزشکی و ... ارائه می شود.
وی یادآور شد: سه هزار نفر مراجعه کننده از نیروهای مسلح و 1500 نفر از مردم عادی در طول ماه از خدمات این بیمارستان برخوردار می شوند.
*7559* 6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.