حجت الله خانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح، 18طرح در نقاط شهری و 55 طرح در نقاط روستایی شهرستان اجرا شده که هفت هزار و 661 خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
وی گفت: همچنین با بهره‌ برداری از این طرح ها برای 56 نفر در شهرستان زیرکوه اشتغال پایدار ایجاد می شود.
وی گازرسانی به 13 روستای بخش شاسکوه با اعتبار 18 میلیارد و 800 میلیون تومان، گازرسانی به شهر زهان و روستاهای «خطیبی، پایهان و افین» با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون تومان، آغاز فعالیت صندوق کارآفرینی امید، طرح های نوین آبیاری و افتتاح 2 مرکز بهداشت را از مهمترین طرح های افتتاحی شهرستان در دهه فجر ذکر کرد.
فرماندار زیرکوه با بیان اینکه 11 کمیته برای اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر در شهرستان تشکیل شده از مسئولان شهرستانی خواست هرچه سریعتر برنامه خود را به ستاد دهه فجر ارسال کنند.
وی عنوان کرد: محور برنامه های دهه فجر شهرستان بر تبیین و تشریح نقش برجسته اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی تعریف شده چرا که حضور پرشور مردم در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، مردمی بودن نظام اسلامی را در دنیا به تصویر می کشد.
شهرستان زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد.
این شهرستان در شمال شرقی خراسان جنوبی قرار دارد که از شمال به شهرستان خواف خراسان رضوی، از جنوب به شهرستان درمیان، از شرق به افغانستان و از غرب به شهرستان قاین محدود شده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.